اخبار

کیفیت ، رمز ماندگاری هلدینگ آذرگستران آسیا

azargostaran Asia - آذرگستران آسیا

کیفیت رمز ماندگاری هلدینگ آذرگستران آسیا است.

طی روز گذشته، با حضور در دفتر هلدینگ آذرگستران آسیا، نشست صمیمانه‌ای با آقای بهرام جوادپور، از کارآفرینان جوان و خوش‌فکر کشور، داشتیم. وی با راه‌اندازی و راهبری چندین شرکت پیشرو در صنعت محصولات بهداشتی، مراقبتی سهم بسزایی در تغییر فرهنگ مصرف و به‌روزرسانی محصولات این حوزه داشته است. آقای جوادپور با پشتوانه تحصیلات آکادمیک و شناخت صحیح از بازار هدف، بیش از ۸ برند جدید را معرفی و در بازار جانمایی کرده است. هلدینگ آذرگستران آسیا در حال حاضر شامل ۳ واحد تولیدی (رز آرا آسیا، رزنرمین تامین و رزپلیمر نوین بهداشت)، ۱ شرکت توزیع مویرگی (رزپخش گستر آسیا) و ۷ برند محصولات بهداشتی-مراقبتی (یونی مد، وی کر، یونی لد، مام سان، چیکی مانکی، یونی سافت و هلوکلین) می‌باشد.

در این گفتگو، با نظرات ایشان در خصوص بازار محصولات بهداشتی-مراقبتی در گروه‌های نوزاد-کودک، بزرگسال و سالمندان و عوامل تاثیر گذار در این بازار آشنا می‌شویم.

آقای جوادپور، در سال‌های اخیر با روند رو به رشد اقبال مردم به محصولات بهداشتی-مراقبتی مواجه شده‌ایم. به نظر شما این روند ادامه دار خواهد بود و یا اینکه به صورت یک موج زود گذر است؟

گرایش مردم به محصولات بهداشتی-مراقبتی همانطور که شما اشاره کردید در سال‌های گذشته با رشد چشمگیری همراه بوده است که این مساله ناشی از تغییر فرهنگ استفاده از این محصولات در کشور بوده است. همچنین بدلیل تحریم‌های اخیر از یک سو و محدودیت‌های ایجاد شده از سوی وزارت صمت در خصوص واردات کالاهای بهداشتی، فضای رقابتی بین تولیدکنندگان داخلی، سبب شده است تا پویایی در بازار محصولات تولید داخل بیش از پیش دیده شود.

بنابراین پیش بینی می‌شود به واسطه شرایط اقتصادی، سیاسی، فنی و اجتماعی، رقابت‌پذیری محصولات داخلی بیشتر شده و میزان و نحوه استفاده از این محصولات در سال‌های آتی با روند مثبتی همراه باشد.

درچنین شرایطی، لازم است تا شرکت‌های فعال در این حوزه، با نوآوری و عرضه محصولات متناسب با نیاز مخاطبین هدف، در بازار حضور فعالانه‌تری داشته باشند.

در بازار محصولات بهداشتی، برندهای متعددی به عرضه کالا می‌پردازند با اینحال برندهای تحت مدیریت هلدینگ آذرگستران، توانسته‌اند سهم بازار خوبی را کسب کنند. دلیل این توفیق را در چه می‌دانید؟

ما در کارگروه‌های مختلفی که در هلدینگ ایجاد کرده‌ایم به بررسی همه جانبه بازار می‌پردازیم. یکی از اصلی‌ترین شاخص‌های سازمانی ما، بهبود مداوم کیفیت محصولات است. تیم فنی آذرگستران، هر روزه با به روزرسانی و ارتقاء کیفی فرایندهای تولیدی سعی در این مهم دارد. از سوی دیگر در کلیه شرکتهای زیرمجموعه هلدینگ آذرگستران، شعف مشتری در الویت کاری قرار دارد. تاکید می کنم شعف و نه فقط رضایت. در آذرگستران، ما از مدیریت ارتباط با مشتری به سمت مدیریت تجربه مشتری حرکت کرده‌ایم و تلاش می‌کنیم تا با فعالیت‌های هدفمند و مسیریابی درست، تجربیات جدید و ارزشمندی را برای مخاطبین ایجاد کنیم.

از سوی دیگر، قیمت‌گذاری محصولات به گونه‌ای در نظر گرفته شده است تا حداکثر مطلوبیت برای مصرف کننده ایجاد گردد. همچنین در فعالیت‌های اطلاع‌رسانی، خود را ملزم دانسته‌ایم تا از انتشار مطالب گمراه‌کننده و غیر واقعی اجتناب کنیم. مجموعه این عوامل سبب شده است تا بتوانیم سهم بازار مناسبی را در هر ۳ بخش کودک، بزرگسال و سالمند کسب کنیم.

محصولات شما فقط در بازارهای داخلی عرضه می‌شوند و یا اینکه بازارهای صادراتی را نیز هدف قرار داده‌اید؟

در حال حاضر محصولات برندهای یونی و وی‌کر به کشورهای همسایه از قبیل عراق، آذربایجان، روسیه، ترکمنستان و همچنین کشورهای اروپایی مانند آلمان و ایتالیا صادر می‌شوند و با توجه به مذاکرات صورت گرفته با چند کشور اروپایی دیگر، حجم صادرات محصولات بهداشتی-مراقبتی افزایش چشمگیری را تجربه خواهد کرد. در بازار محصولات بهداشتی-آرایشی، هلدینگ آذرگستران آسیا، رتبه نخست  را در صادرات، کسب کرده است.

از سوی دیگر بازار داخلی، برای ما بسیار حائز اهمیت است و بر این اساس تفاوت کیفی بین محصول عرضه شده در بازار اروپایی با بازار داخلی وجود نخواهد داشت.

چه ویژگی‌هایی خاصی در محصولات شما وجود دارد؟

همانطور که پیشتر اشاره کرده بودم کیفیت،‌ رمز ماندگاری هلدینگ آذرگستران آسیا است. بر این اساس تلاش کرده‌ایم تا محصولات عرضه شده، با بالاترین کیفیت ممکن تولید شوند.

محصولات تولیدی برندهای یونی و وی‌کر، فاقد الکل، پارابن و  SLS که از مواد مضر  و سرطان‌زا ولی پرکاربرد این حوزه است، می‌باشند. لذا ما در هلدینگ آذرگستران، با تولید محصولات سالم و با کیفیت، سعی در ارتقاء و اغنا رضایت‌مندی مشتریان داریم.

در پایان اگر نکته‌ای باقی مانده است بفرمایید.

ما در هلدینگ آذرگستران تلاش کرده‌ایم تا تنها به تولید محصول نپردازیم، بلکه ارزش‌آفرینی رسالت اصلی ما است. ما بر این اساس وظیفه خود دانسته‌ایم که در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی حضور قدرتمندی داشته باشیم که در نهایت به مخاطب هدف خود، تجربه ارزشمندی از هلدینگ آذرگستران آسیا ارائه کنیم.

منبع خبر : تبیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *