اخبار

فعالیت های هلدینگ آذرگستران آسیا در مبارزه با کرونا

بهرام جوادپور

این‌روزها مشکلات عدیده‌ای به واسطه کرونا ویروس، برای مردم در حوزه سلامت بوجود آمده است. مشکلاتی از قبیل کمبود محصولات ضدعفونی کننده دست و سطوح.

با تاکیدات فراوانی که جامعه پزشکی در خصوص شستشوی مکرر دست‌ها و ضدعفونی کردن سطوح و استفاده از محصولات آنتی باکتریال، صورت گرفته است در دسترس بودن این محصولات به یک چالش برای تامین کنندگان تبدیل شده است.

بر این اساس با آقای مهندس جوادپور، بنیانگذار هلدینگ آذرگستران آسیا، مصاحبه‌ای داشتیم که طی آن از برنامه‌های این گروه بهداشتی-مراقبتی، در این روزها مطلع شدیم.

آقای مهندس جوادپور، در خصوص بازار این روزهای محصولات بهداشتی-مراقبتی، با چه چالش‌هایی مواجه هستید؟

این روزها ما به عنوان یک هلدینگ بهداشتی-مراقبتی، که به تولید و عرضه این محصولات می‌پردازیم با مشکلات عدیده‌ای در تامین مواد اولیه، انتقال پول به شرکت‌های بین‌المللی، کنترل تقاضا و قیمت‌گذاری محصولات مواجهیم. با این‌حال این هلدینگ، با ثابت نگه داشتن قیمت محصولات و توزیع دقیقتر محصولات بهداشتی به خصوص دستمال مرطوب آنتی باکتریال یونی، فوم آنتی باکتریال یونی و پد الکلی یونی مد تمام تلاش خود را نموده‌ایم تا نسبت به کنترل بازار اقدام گردد.

مجموعه شما در حال حاضر چه محصولات ویژه‌ای برای مقابله با کرونا تولید می‌کند؟

به واسطه فعالیت‌های گسترده ما در تحقیق و توسعه، همواره برندهای یونی و وی‌کر در تولید و عرضه محصولات بهداشتی-مراقبتی، به عنوان یک مجموعه پیشرو شناخته شده‌ایم. بر این اساس ما از سالیان گذشته، تصمیم گرفتیم تا نسبت به تولید محصولات آنتی باکتریال که خاصیت ضدعفونی‌کنندگی دارند را تولید نماییم. همچنین دستمال مرطوب‌های متفاوتی با کاربری‌های متفاوت پاک‌کنندگی را تولید و عرضه کرده‌ایم.

همچنین شرکت رزآرای آسیا به عنوان یکی از مجموعه‌های تولیدی هلدینگ آذرگستران آسیا، با انجام فعالیت‌های گسترده تحقیق و توسعه محصولات آنتی‌باکتریال، ضد ویروس و محصولات استحمام بدون نیاز به آب با برند یونی‌مد با رعایت استانداردهای بین‌المللی اروپا و آمریکا از سال ۱۳۹۱ موفق به تولید این اقلام به صورت دستمال مرطوب، اسپری، فوم و ژل با فرمولاسیون ویژه و بر پایه گیاهی و عاری از مواد سرطان‌زا نمود.

در پایان اگر صحبت خاصی مدنظر است بفرمایید.

ما در حال حاضر، در راستای کنترل بازار تیم‌های بازرسی شرکت را فعال کرده‌ایم تا با بررسی دقیق بازار در فضای عمومی و دیجیتال، از فعالیت‌های سوداگران جلوگیری گردد. همچنین مجموعه ما در مسیر مسوولیت‌های اجتماعی، محصولات آنتی باکتریال یونی و سایر محصولات بهداشتی را در اختیار سازمان‌های خدمت‌گذار به مردم از قبیل بهزیستی، آتش نشانی و پلیس راهور استان آذربایجان شرقی قرار داده‌ایم تا این عزیزان که در تعامل مستقیم با جامعه هستند نسبت به پیشگیری از ابتلا به این بیماری اقدام کنند.

منبع خبر : عصر ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *