اخبار

حضور آذرگستران در نمایشگاه دست آورد های کرونا

نمایشگاه کرونا

آغاز به کار نمایشگاه تخصصی جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا
این نمایشگاه با رعایت کامل پروتکل های ابلاغ شده وزارت بهداشت و از امروز (۲۴ خرداد) تا ۲۶ خرداد ماه در فضایی بالغ بر چهار هزار متر مربع برپا شده است. در نمایشگاه تخصصی جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا، محصولات و کالاهای مرتبط با پیشگیری، مبارزه و کنترل عفونی تولید داخل و نیز دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان ارائه و در معرض دید متخصصین قرار گرفته شده است.

این نمایشگاه در سالن های ۵ و ۶ نمایشگاه بین المللی تهران و با حضور ۱۵۰ شرکت داخلی و در دو گروه کالایی مواد شوینده، بهداشتی و سلولزی و ماشین آلات وابسته و همچنین گروه کالایی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی در حوزه مبارزه با ویروس کرونا برگزار شده است. نمایشگاه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید متخصصین و مدعوین بوده است. هلدینگ آذرگستران آسیا ( شامل مجموعه شرکت های رزآرا آسیا ، رزنرمین تامین ، رزپلیمر نوین بهداشت و رزاتاپخش ، و برند های یونی لد ، یونی مد ، وی کر ، چیکی مانکی ، مام سان و ….. ) کار خود را با بنیانگذاری آقای بهرام جوادپور شروع کرد. بنیان اصلی هلدینگ آذرگستران آسیا بر مبنای تولید محصولات پلیمری ِ با کیفیت ، در داخل کشور بنا نهاده شد.

هلدینگ آذرگستران آسیا اولین وارد کننده محصولات مراقبتی و ملزومات تغذیه کودک با بسته بندی بهداشتی و مجوز رسمی از وزارت بهداشت ایران بوده است؛ آن هم در زمانی که کلیه محصولات تولید داخل به صورت فله ای و بدون بسته بندی بهداشتی و استاندارد به بازار عرضه می شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *